mandag 27. juni 2011

Another Cryptex

Dette er laget på oppdrag fra Hobbykunst i Vestby

Den første feriedagen min sist fredag var egentlig litt sørgelig og tung - så jeg dro innom Hobbykunst i Vestby. Der kom jeg i prat med Connie og da ble jeg spurt om å lage et cryptex til dem. Jeg fikk med meg noen  papirer og da var jeg igang.


Bak alven er det brukt en rund bit fra en gammel avis - funnet på loppemarked fra 1907! Alven og frosken er fra arket Once Upon s Springtime, Woodland Fantasy fra graphic 45. Ellers har jeg brukt arket 7 Gypsies: Venice - Lido og Bazzill ark. Tallene her er stanset ut og svertet med distress ink.



Jeg har pyntet med kjøpte og hjemmelagde roser. De hjemmelagde rosene er flere utstansede blomster av kaffefilter - festet sammen med en brads, fuktet - krøllet sammen og tørket. Både frosken og alven sitter på små ekte steiner.



Oppskrift og mal på denne finner du her: Cryptex tutorial

2 kommentarer:

  1. Du er bare rett og slett så utrolig flink! Jeg er mektig imponert over det du pønsker ut, og nydelig blir det også. Du er en veldig inspirerende person, og bloggen din er morsom å følge! Ønsker deg gode feriedager.

    SvarSlett
  2. Hvor er det bare fint! Inspirerer mig til at komme igang :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...