tirsdag 15. mars 2011

Hylle til scrapbookingutstyr

Etter hvert har det samlet seg litt scrappeutstyr. Jeg fant ut at jeg måtte begynne å organisere noe og få opp en hylle på veggen. Jeg fant fram noen plankerester, listerester og noen gamle små IKEA skuffer fra en gammel liten kommode. Skuffene ble demontert og kortet inn slik at de skulle passe inn etter bredden på plankerestene. Lengden på hylle ble til ettersom hvor mange listerester jeg hadde til å dekke i bak. I toppen av hylla har jeg limt på en profil list. Jeg fant også ut at blomstene burde organiseres noe bedre enn å bare ligge i en boks. Noen av glassene er fra IKEA - og er noe jeg har hatt liggende lenge. Glassene i hylle nr 3. er fetaost glass spart opp over lang tid. De firkantede boksene er hjemmelaget. Jeg fant ut at det var et poeng å ha vindu i boksene - i vinduet på disse har jeg limt overhead ark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...